نوبت اول : 26/09 /1403 نوبت دوم: 08/10/1403 شهرداري صدرا در نظر دارد انجام تبلیغات ایستگاه ها و بدنه اتوبوس های شهری و مینی بوس های خود را را طبق مشخصات و شرایط قيد شده در اسناد مزايده از طريق مزايده عمومي به بخش خصوصي اجاره دهد.كليه مراحل برگزاري مزايده از دريافت اسناد تا ارائه پيشنهاد مزايده گران و بازگشايي پاكت ها از طريق درگاه سامانه الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مزايده گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مزايده محقق سازند. 1- مبلغ برآورد پايه اجاره برای 24 ماه : 164.530.500.000 ريال 2- مبلغ تضمين شركت در مزايده: 8.226.525.000 ريال 3- مبلغ خريد اسناد3.400.000 ريال به حساب100805891412 بانك شهر و بارگذاري به همراه اسناد پاكت ب مي باشد.. 4- سپرده نفرات اول و دوم در صورتي كه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداري صدرا ضبط خواهد شد. 5- هزينه درج آگهي نوبت اول و دوم و هزینه کارشناس رسمی دادگستری بر عهده برنده مزايده مي باشد. 6- شهرداري در رد يا قبول هريك از پيشنهادات مختار خواهد بود. 7- ساير شرايط و جزئيات در اسناد مزايده مندرج است. 8- تاريخ انتشار اسناد در سامانه تداركات الكترونيكي دولت مورخ 26/09/1403 از ساعت 10 مي باشد. 9- آخرين مهلت دريافت اسناد از سايت تا ساعت 11 مورخ 08/10/1403 مي باشد . 10- مهلت ارائه پيشنهادات و بارگذاري در سامانه ستاد ازساعت10مورخ 26/09/1403 تا ساعت 12 مورخ 18/10/1403 می باشد. 11- زمان بازگشايي پاكت ها در ساعت 14 مورخ 18/10/1403 مي باشد. متقاضيان مي بايست مدارك پاكت هاي الف- ب را در سامانه بارگذاري نمايند. شهرداري از دريافت حضوري پاكات طبق قانون معذور مي باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاري در سايت (پاكت الف) به صورت فيزيكي تا ساعت 12 مورخ 18/10/1403 در پاكت سربسته و با درج كامل مشخصات شركت و شماره تماس به واحد دبيرخانه مركزي شهرداري صدرا به آدرس: استان فارس- شهر صدرا- بلوار پاسداران ساختمان مركزي شهرداري صدرا كد پستي: 7199433869 تحويل نمايند. شماره تماس 36417818-071 واحد امور قراردادها. اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه: مركز تماس 41924-021 دفتر ثبت نام 88969737-85193768 مجتبی پارسایی شهردار صدرا
|