دکتر پرنیان به مناسبت 27 اردیبهشت ضمن بررسی عملکرد اداره روابط عمومی شهرداری صدرا با اشاره به روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی پیشانی خدمات رسان و مرکز ارتباط مردم با دستگاه اجرایی است تا اطمینان حاصل شود که دستگاه اجرایی از مسیر خدمت رسانی خود خارج نشده است. شهردار صدرا با اشاره به مناسبت این روز بیان کرد: همه روزها، روز روابط عمومی و ارتباط با مردم است اما نامگذاری یک روز خاص به عنوان روز روابط عمومی، فرصتی است برای بازسازی ارتباط سازنده با مردم و تلاش در جهت کیفیت خدمت رسانی و ایجاد اعتماد عمومی. ایشان با اشاره به مشکلات پیشین شهرداری صدرا گفت: اگر ارتباط مستقیم و بی واسطه مردم با شهردار حفظ شود؛ بسیاری از دلالان و افراد خنّاس فرصتی برای ایجاد فساد در دستگاه اجرایی پیدا نخواهند نمود. دکتر پرنیان شهردار صدرا با اشاره به عزم شهرداری بر ارتباط گسترده و نظام مند با همه شهروندان و اقشار مختلف، ضمن تشکر از همکاران مجموعه اداره روابط عمومی شهرداری صدرا، از بسته ارتباط مردمی شهرداری صدرا خبر داد. وی گفت: شهروندان عزیز با مراجعه به سایت شهرداری صدرا به آدرس shahrdari-sadra.ir ضمن اطلاع از اخبار و عملکرد شهرداری، می توانند ایده های فرهنگی خود را مستقیم مطرح نمایند یا با ارسال گزارش تخلفات ساختمانی و یا تخلف در حوزه های مختلف شهری، شهرداری را در مبارزه با اقدامات غیر قانونی یاری نمایند، همچنین در این سایت امکان دریافت وقت دیدار با شهردار و ارتباط با روابط عمومی فراهم گردیده است. علاوه بر این در آدرس صفحه رسمی شهرداری در اینستاگرام به آدرس @shahrdarisadra مردم می توانند نظرات یا درخواستهای خود را به اطلاع شهرداری رسانده و در صورت ذکر شماره تماس، پاسخ نیز به اطلاع آنان می رسد. علاوه بر این، در کانال های خبری در پیام رسان واتساپ، ادمین های کانال ها در محیط پیام رسان، پاسخگوی مردم هستند. در این میان برای ارتباط بی واسطه با شهردار و بیان تخلفات احتمالی و یا مطالب محرمانه شماره همراه شهردار صدرا به شماره 09179346966 در اختیار مردم می باشد که مردم مطالب خود را صرفاً به صورت پیام به شهردار ارسال می نمایند. کلیه پیام ها مطالعه و در صورت نیاز دستور پیگیری برای آنها صادر می شود و نتیجه رسیدگی نیز به اطلاع فرستنده پیام رسانده می شود. شهردار صدرا افزود: شماره تلفن ثابت شماره 36412929 نیز جهت ضبط پیام های مردمی در نظر گرفته شده که مردم می توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایند. همچنین کد دستوری "ستاره شصت و شش پنجاه و پنج ستاره هفتاد و هفت صد مربع" (#77100*6655*) نیز برای پیگیری درخواست یا نیازهای مردمی از طریق کد USSD در نظر گرفته شده است. علاوه بر موارد فوق، در جهت رفع نیازهای خدماتی مردم، شماره اورژانس خدمات شهری به شماره 137 نیز روزانه پاسخگوی مردم می باشد. دکتر پرنیان افزود: تلاش ما این است که با تمام توان صدای مردم را بشنویم و در حد مقدورات و مقررات، مشکلات آنان را مرتفع نماییم.
|