آگهي تجديد مناقصه انجام تمامي امور مورد نياز خدمات شهر فاز يك و دو شهر صدرا (شماره مناقصه 4 -1400) نوبت اول :31 / 01 / 1400 نوبت دوم :05 / 02 / 1400 شهرداري صدرا در نظر دارد انجامتمامي امور مورد نياز خدمات شهر فاز يك و دو شهر صدرا (طبق مشخصات قيد شده در اسناد مناقصه ) را از طريق مناقصه عمومي به بخش خصوصي واگذار نمايد. لذا از كليه متقاضيان واجد شرايط و داراي سابقه فعاليت معتبر در زمينه مذكور، دعوت به عمل مي آيد در صورت تمايل پس از چاپ آگهي نوبت دوم از تاريخ 05 / 02 / 1400جهت خريد اسناد تا ساعت 14:30 روز دوشنبه مورخ 13 / 02 / 1400 به آدرس: شهرصدرا، بلوار ايران، انتهاي ايران 3- روبروي انبار سهند - جنب مهد كودك خلاق - واحد امور قراردادهاي شهرداري صدرا مراجعه نمايند. در صورت نياز به اطلاعات بيشتر شماره تلفن 07136410334 آماده پاسخگوئي مي باشد. 1- برآورد اوليه كل : 262،036،917،712 ريال مي باشد. 2- تامين اعتبار از محل منابع داخلي مي باشد 3- مبلغ تضمين شركت در مناقصه 13،200،000،000 ريال مي باشد كه به صورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار حداقل 3 ماهه يا فيش واريزي نقدي به حساب 100830670088 بانك شهر شعبه صدرا به نام سپرده شهرداري صدرا باشد. 4- مراجعه متقاضيان به امور قراردادهاي شهرداري صدرا و دريافت فيش خريد اوراق مناقصه و واريز مبلغ 1،500،000 ريال به حساب 100805891412 نزد بانك شهر جهت خريد اوراق مناقصه . 5- به پيشنهادات مبهم، مشروط، مخدوش و فاقد سپرده و خارج از موعد مقرر ترتيب اثر داده نخواهد شد. 6- سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتي كه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداري ضبط خواهد شد. 7- هزينه درج آگهي نوبت اول و دوم و هزينه كارشناسي به عهده برنده مناقصه مي باشد. 8-شهرداري در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار خواهد بود. 9-ساير شرايط و جزئيات در اسناد مناقصه مندرج است . 10- شروع فروش اسناد مناقصه به متقاضيان واجدالشرايط از ساعت 7:30صبح 05 / 02 / 1400 وآخرين مهلت فروش اسناد به متقاضيان ساعت 14:30 مورخ 13/ 02 / 1400 مي باشد 11- آخرين مهلت ارائه پيشنهادات و تحويل به واحد حراست شهرداري صدرا ساعت 14:30 روز چهارشنبه مورخ 15 / 02 / 1400 مي باشد. 12- بازگشايي پاكت ها رأس ساعت 14:40 روز چهار شنبه مورخ 15 / 02 / 1400 در ساختمان مركزي شهرداري انجام مي پذيرد. بهزاد پرنیان شهردار صدرا
|