آگهي مناقصه انجام پروژه مميزي شهر صدرا در فاز دوم و برابر قانون نوسازي و عمران شهري ( شماره مناقصه29-1400)
یکشنبه 11 مهر 1400
تعداد بازدید: 1609
دسته بندی : عمومی
تاریخ درج خبر : 1400/7/11
آگهي مناقصه انجام پروژه مميزي شهر صدرا در فاز دوم و برابر قانون نوسازي و عمران شهري 29-1400 نوبت اول :12/ 07/ 1400 نوبت دوم :25/ 07 / 1400 شهرداري صدرا در نظردارد مناقصه عمومي انجام پروژه مميزي و ايجاد بانك هاي اطلاعات جغرافياي (G I S ) شهر صدرا -فاز دوم و برابر قانون نوسازي و عمران شهري طبق شرايط ذكر شده اسناد مناقصه رااز طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد . كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت )ستاد( به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاءالكترونيكي راجهت شركت در مناقصه محقق سازند. ۱- برآورد اوليه كل 52،000،000،000 ریال مي باشد. 2- مدت زمان اجراي كار 30 ماه شمسي خواهد بود . 3- شركت هايي كه با داشتن حداقل 5 پروژه موفق مميزي املاك در سوابق كاري خود . 4- داشتن صلاحيت و سوابق كاري در زمينه شركت هاي ارائه دهنده نرم افزار هاي سيستم جامع شهرسازي 5- وجود موضوع مناقصه يعني (مميزي و ايجاد بانك اطلاعات جغرافياي ) در موضوع كاري و اساسنامه شركت پيشنهاد دهنده 6- تامين اعتبار از محل منابع داخلي مي باشد. 7- مبلغ تضمين شركت در مناقصه2،600،000،00 ريال مي باشد كه به صورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار حداقل 3 ماهه يا فيش واريزي نقدي به حساب 100830670088 بانك شهر شعبه صدرا به نام سپرده شهرداري صدرا باشد . 8- مبلغ خريد اوراق مناقصه 1،500،000 ريال به حساب 100805891412 نزد بانك شهر در سامانه ستاد ايران مي باشد . 9- سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتي كه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداري ضبط خواهد شد. 10- هزينه درج آگهي نوبت اول و دوم بر عهده برنده مناقصه مي باشد. 11- شهرداري در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختارخواهد بود. 12- ساير شرايط و جزئيات در اسناد مناقصه مندرج است . 13- تاريخ انتشار مناقصه درسامانه تداركات الكترونيكي دولت روز دوشنبه تاريخ 12/07/1400 مي باشد . 14- آخرين زمان مهلت دريافت اسناد مناقصه از سايت تا ساعت 19 عصر روز شنبه مورخ 24/ 07/ 1400مي باشد . 15- آخرين زمان مهلت ارائه پيشنهادات و ثبت اسناد و مدارك در سامانه تا ساعت19 روز سه شنبه مورخ 04/ 08/ 1400 مي باشد 16- زمان بازگشايي پاكت ها ساعت 15 عصر روز چهارشنبه مورخ 05/ 08/ 1400مي باشد . متقاضيان مي بايست مدارك مربوط به پاكتهاي الف – ب – ج در سامانه بارگذاري نمايند از دريافت حضوري پاكات طبق قانون، شهرداري معذور مي باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاري در سايت (پاكت الف) به صورت فيزيكي تا ساعت 14 روز چهار شنبه مورخ 05/08/1400 به صورت پاكت سربسته و با درج كامل مشخصات شركت و شماره تماس به واحد حراست شهرداري صدرا به آدرس زيرتحويل نمايند.آدرس:استان فارس – شهر صدرا – بلوار پاسداران ساختمان مركزي شهرداري صدرا - كدپستي 7199433869 شماره تماس 36410334-071 واحدقراردادها اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه : مركز تماس: 41934- 021 دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 بهزاد پرنیان شهردار صدرا
|
|
-