آگهي تجديد مناقصه انجام پروژه مميزي شهر صدرا در فاز دوم و برابر قانون نوسازي و عمران شهري (شماره مناقصه 32-1400) نوبت اول : 16 / 08 / 1400 نوبت دوم :24 / 08 / 1400 شهرداري صدرا در نظر دارد مناقصه عمومي انجام پروژه مميزي و ايجاد بانك هاي اطلاعات جغرافياي (G I S ) شهر صدرا -فاز دوم و برابر قانون نوسازي و عمران شهري طبق شرايط ذكر شده اسناد مناقصه رااز طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد . كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت )ستاد( به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاءالكترونيكي راجهت شركت در مناقصه محقق سازند. برآورد اوليه كل: 000/000/000/52 ريالمي باشد. مدت زمان اجراي كار 30 ماه شمسي خواهد بود . شركت هايي كهبا داشتن حداقل 5 پروژه موفق مميزي املاك در سوابق كاري خود . 4- داشتن صلاحيت و سوابق كاري در زمينه شركت هاي ارائه دهنده نرم افزار هاي سيستم جامع شهرسازي 5- وجود موضوع مناقصه يعني (مميزي و ايجاد بانك اطلاعات جغرافياي ) در موضوع كاري و اساسنامه شركت پيشنهاد دهنده 6- تامين اعتبار از محل منابع داخلي مي باشد. 7- مبلغ تضمين شركت در مناقصه000/000/600/2 ريال مي باشد كه به صورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار حداقل 3 ماهه يا فيش واريزي نقدي به حساب 100830670088 بانك شهر شعبه صدرا به نام سپرده شهرداري صدرا باشد . 8- مبلغ خريد اوراق مناقصه 1،500،000 ريال به حساب 100805891412 نزد بانك شهر در سامانه ستاد ايران مي باشد . 9- سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتي كه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداري ضبط خواهد شد. 10- هزينه درج آگهي نوبت اول و دوم بر عهده برنده مناقصه مي باشد. 11- شهرداري در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار خواهد بود. 12- ساير شرايط و جزئيات در اسناد مناقصه مندرج است . 13- تاريخ انتشار مناقصه درسامانه تداركات الكترونيكي دولت روز يك شنبه مورخ 16/08/1400 مي باشد . 14- آخرين زمان مهلت دريافت اسناد مناقصه از سايت تا ساعت 19 عصر روز دوشنبه مورخ 24/ 08 / 1400مي باشد . 15- آخرين زمان مهلت ارائه پيشنهادات و ثبت اسناد و مدارك در سامانه تا ساعت19 روز پنج شنبه مورخ 04/ 09 / 1400 مي باشد 16- زمان بازگشايي پاكت ها ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 06 / 09/ 1400مي باشد . متقاضيان مي بايست مدارك مربوط به پاكتهاي الف – ب – ج در سامانه بارگذاري نمايند از دريافت حضوري پاكات طبق قانون، شهرداري معذور مي باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاري در سايت (پاكت الف) به صورت فيزيكي تا ساعت 10روز شنبه مورخ 06/ 09 / 1400 به صورت پاكت سربسته و با درج كامل مشخصات شركت و شماره تماس به واحد حراست شهرداري صدرا به آدرس زيرتحويل نمايند.آدرس:استان فارس – شهر صدرا – بلوار پاسداران ساختمان مركزي شهرداري صدرا - كدپستي 7199433869 شماره تماس 36410334-071 واحدقراردادها اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :مركز تماس : 41934 - 021دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768 بهزاد پرنیان شهردار صدرا
|