آگهي تجديد مناقصه انجام پروژه مميزي شهر صدرا در فاز دوم و برابر قانون نوسازي و عمران شهري (شماره مناقصه 32-1400)


    
تعداد بازدید: 1861
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/8/16

 

آگهي تجديد مناقصه انجام پروژه مميزي شهر صدرا در فاز دوم و برابر قانون نوسازي و عمران شهري (شماره مناقصه 32-1400)

 

نوبت اول : 16 / 08 /  1400

نوبت دوم :24 / 08 / 1400

شهرداري صدرا در نظر دارد مناقصه عمومي انجام پروژه مميزي و ايجاد بانك هاي اطلاعات جغرافياي (G I S ) شهر صدرا -فاز دوم و برابر قانون نوسازي و عمران شهري طبق شرايط ذكر شده اسناد مناقصه رااز طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد . كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت )ستاد( به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاءالكترونيكي راجهت شركت در مناقصه محقق سازند.

برآورد اوليه كل: 000/000/000/52 ريالمي باشد.
مدت زمان اجراي كار 30 ماه شمسي خواهد بود .
شركت هايي كهبا داشتن حداقل 5 پروژه موفق مميزي املاك در سوابق كاري خود .
4- داشتن صلاحيت و سوابق كاري در زمينه شركت هاي ارائه دهنده نرم افزار هاي سيستم جامع شهرسازي

5- وجود موضوع مناقصه يعني (مميزي و ايجاد بانك اطلاعات جغرافياي ) در موضوع كاري و اساسنامه شركت پيشنهاد دهنده 

6- تامين اعتبار از محل منابع داخلي مي باشد.

7- مبلغ تضمين شركت در مناقصه000/000/600/2 ريال مي باشد كه به صورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار حداقل 3 ماهه يا فيش واريزي نقدي به حساب 100830670088 بانك شهر شعبه صدرا به نام سپرده شهرداري صدرا باشد .

8- مبلغ خريد اوراق مناقصه 1،500،000 ريال به حساب  100805891412 نزد بانك شهر در سامانه ستاد ايران مي باشد  .

9- سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتي كه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداري ضبط خواهد شد.

10- هزينه درج آگهي نوبت اول و دوم بر عهده برنده مناقصه مي باشد.

11- شهرداري در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار خواهد بود.

12-  ساير شرايط و جزئيات در اسناد مناقصه مندرج است .

13-  تاريخ انتشار مناقصه درسامانه تداركات الكترونيكي دولت روز يك شنبه مورخ 16/08/1400 مي باشد .

14- آخرين زمان مهلت دريافت اسناد مناقصه از سايت  تا ساعت 19 عصر روز  دوشنبه مورخ 24/ 08 / 1400مي باشد .

15- آخرين زمان مهلت ارائه پيشنهادات و ثبت اسناد و مدارك در سامانه تا ساعت19 روز پنج شنبه مورخ  04/ 09 / 1400 مي باشد

16- زمان بازگشايي پاكت ها  ساعت  11 صبح روز شنبه مورخ 06 / 09/ 1400مي باشد .

متقاضيان مي بايست مدارك مربوط به پاكتهاي الف – ب –  ج  در سامانه بارگذاري نمايند از دريافت حضوري پاكات طبق قانون، شهرداري معذور مي باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاري در سايت (پاكت الف) به صورت فيزيكي تا ساعت 10روز شنبه مورخ 06/ 09 / 1400 به صورت پاكت سربسته و با درج كامل  مشخصات شركت و شماره تماس به واحد حراست شهرداري صدرا به آدرس زيرتحويل نمايند.آدرس:استان فارس – شهر صدرا – بلوار پاسداران ساختمان مركزي شهرداري صدرا - كدپستي 7199433869 شماره تماس 36410334-071 واحدقراردادها  اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :مركز تماس : 41934 - 021دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

                                                                                                                                     

                                                                                                                                       بهزاد پرنیان

                                                                                                                                      شهردار صدرا

 

از   0   رای
0



   نظرات


دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.