آگهي تامين ماشين آلات عمراني استيجاري مورد نياز شهرداري صدرا شماره (13-1400)


    
تعداد بازدید: 1997
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/3/3

 

آگهي تامين ماشين آلات عمراني استيجاري مورد نياز شهرداري صدرا
شماره (13-1400)

 

نوبت اول : 03  /03  /1400

نوبت دوم : 12  /03  /1400

شهرداري صدرا در نظر دارد تامين ماشين آلات عمراني استيجاري مورد نياز شهرداري صدرا طبق برآورد و مشخصات قيد شده در اسناد مناقصه و براساس نظريه كارشناس محترم دادگستري (مستندات بارگذاري شده در سامانه ستاد ايران) را از طريق مناقصه عمومي به بخش خصوصي واگذار نمايد. لذا از كليه متقاضيان واجد شرايط ( داراي صلاحيت پيمانكاري مرتبط با راه و ماشين آلات يا حمل و نقل) و داراي سابقه فعاليت معتبر در زمينه مذكور، دعوت به عمل مي آيد در صورت تمايل پس از چاپ آگهي نوبت دوم از  ساعت 8 صبح روز چهارشنبه مورخ 12  / 03  / 1400 لغايت ساعت 14 روز يكشنبه مورخ 23  / 03  / 1400 به سامانه  تداركات الكترونيكي دولت ايران- ستاد ايران-  setadiran.ir  مراجعه و نسبت به مطالعه اسناد، ارائه ضمانت نامه معتبر، ارائه مدارك مورد نياز و تكميل فرم پيشنهاد قيمت اقدام نمايند. در صورت نياز به اطلاعات بيشتر شماره تلفن  07136410334آماده پاسخگوئي مي باشد.

1-    برآورد اوليه كل : 21،154،000،000 ريال مي باشد.

2- تامين اعتبار از محل منابع داخلي مي باشد.

3- مبلغ تضمين شركت در مناقصه 1،060،000،000 ريال مي باشد كه به صورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار حداقل ماهه يا فيش واريزي نقدي به حساب 100830670088 بانك شهر شعبه صدرا به نام سپرده شهرداري صدرا باشد.

4-   مبلغ خريد اوراق مناقصه 1،500،000 ريال به حساب  100805891412 نزد بانك شهر  .

5- به پيشنهادات فاقد امضاء الكترونيكي ، مبهم، مشروط و فاقد سپرده و خارج از موعد مقرر ترتيب اثر داده نخواهد شد.

6- سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتي كه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداري ضبط خواهد شد.

7- هزينه درج آگهي نوبت اول و دوم بر عهده برنده مناقصه مي باشد.

8-شهرداري در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار خواهد بود.

9-ساير شرايط و جزئيات در اسناد مناقصه مندرج است .

10- شروع فروش اسناد مناقصه (ثبت درخواست در سامانه ستاد ايران) از ساعت 8:00 صبح 12 / 03 / 1400 وآخرين مهلت ثبت درخواست متقاضيان ساعت 14 مورخ  23 / 03 / 1400 مي باشد .

11- بررسي پيشنهادات متقاضيان رأس ساعت 14:30 روز دوشنبه مورخ  24  / 03  / 1400 در ساختمان مركزي شهرداري صدرا توسط كميسيون عالي معاملات انجام و نتايج از طريق سامانه اعلام مي گردد .

12- متقاضيان مي توانند صرفاً جهت شركت در مناقصه مذكور از طريق سامانه ستاد ايران اقدام نمايند و ارائه پيشنهادات  به صورت حضوري و يا فيزيكي قابل پذيرش نخواهد بود. 

 

                                                                             

                                                                                                                                      بهزاد پرنیان

                                                                                                                                       شهردار صدرا

 

از   0   رای
0



   نظرات


دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.