آگهي تجدید مناقصه اجراي عمليات موزائيك فرش رفوژ هاي معابرفاز يك شهر صدرا (شماره مناقصه 14-1400)


    
تعداد بازدید: 1747
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/3/27

 

آگهي تجدید مناقصه اجراي عمليات موزائيك فرش رفوژ هاي معابرفاز يك شهر صدرا (شماره مناقصه 14-1400)

نوبت اول :27 /03 /1400

نوبت دوم:  02 /04 /1400

شهرداري صدرا در نظر دارد مناقصه عمومي اجراي عمليات موزاييك فرش رفوژهاي معابر فاز يك سطح شهر صدرا، را طبق برآورد و مشخصات قيد شده در اسناد مناقصه (مستندات بارگذاري شده در سامانه ستاد ايران) از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد. كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت(ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاء الكترونيكي راجهت شركت در مناقصه محقق سازند.

1-    برآورد اوليه كل : 19،733،388،890  ريال مي باشد. (تامين اعتبار از محل منابع داخلي مي باشد)

2-     مبلغ تضمين شركت در مناقصه 990،000،000 ريال مي باشد كه به صورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار حداقل 3 ماهه يا فيش واريزي نقدي به حساب 100830670088 بانك شهر شعبه صدرا به نام سپرده شهرداري صدرا باشد

3-    مبلغ خريد اوراق مناقصه 1،500،000 ريال به حساب  100805891412 نزد بانك شهر  .

4-    سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتي كه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداري ضبط خواهد شد.

5-     هزينه درج آگهي نوبت اول و دوم بر عهده برنده مناقصه مي باشد.

6-    شهرداري در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار خواهد بود.

7-    ساير شرايط و جزئيات در اسناد مناقصه مندرج است .

8-     تاريخ انتشار مناقصه درسامانه تداركات الكترونيكي دولت ساعت 8 صبح تاريخ  27 / 03 / 1400 ميباشد .

9- آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه از سايت  تا ساعت19روز پنج شنبه مورخ 03 /04 /1400 ميباشد .

10- آخرين مهلت ارائه پيشنهادات و ثبت اسناد و مدارك در سامانه تا ساعت19روز يكشنبه مورخ  13 /04 /1400 ميباشد .

11-  زمان بازگشايي پاكت ها : ساعت 12:30 روز  دو شنبه  مورخ 14 /04 /1400 مي باشد .

متقاضيان مي بايست مدارك مربوط به پاكتهاي الف–ب–ج در سامانه بارگذاري نمايند از دريافت حضوري پاكات طبق قانون، شهرداري معذور مي باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاري در سايت (پاكت الف) به صورت فيزيكي تا ساعت 9 صبح مورخ 14/ 04/ 1400 در پاكت سربسته و با درج كامل مشخصات شركت و شماره تماس به واحد حراست شهرداري صدرا به آدرس استان فارس– شهر صدرا – بلوار پاسداران ساختمان مركزي شهرداري صدرا- كد پستي  7199433869  تحويل نمايند. شماره تماس واحد قراردادها: 36410334-071

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :مركز تماس 41934 - 021دفتر ثبت نام 88969737 و 85193768

 

                                    بهزاد پرنیان

                                    شهردار صدرا

 

از   0   رای
0



   نظرات


دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.