آگهي تجديد مناقصه اجراي عمليات موزاييك فرش رفوژهاي معابر سطح شهر صدرا فاز يك (شماره مناقصه 22-1400 )


    
تعداد بازدید: 1740
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1400/4/20

 

 

آگهي تجديد مناقصه اجراي عمليات موزاييك فرش رفوژهاي معابر سطح شهر صدرا فاز يك (شماره مناقصه 22-1400)

 

نوبت اول :20 /04 /1400

نوبت دوم: 26 /04 /1400

شهرداري صدرا در نظر دارد مناقصه عمومي  عمليات اجراي موزاييك فرش رفوژهاي معابر فاز يك سطح شهر صدرا ، را  طبق برآورد و مشخصات قيد شده در اسناد مناقصه ( مستندات بارگذاري شده در سامانه ستاد ايران)از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت برگزار نمايد . كليه مراحل برگزاري مناقصه (تجديد مناقصه ) از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت )ستاد( به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام   خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي ، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاء الكترونيكي راجهت شركت در مناقصه محقق سازند.

1-    برآورد اوليه كل : 19،733،388،890  ريال   مي باشد.

2-    تامين اعتبار از محل منابع داخلي مي باشد.

3-     مبلغ تضمين شركت در مناقصه 990،000،000 ريال  مي باشد كه به صورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار حداقل 3 ماهه يا فيش واريزي نقدي به حساب 100830670088 بانك شهر شعبه صدرا به نام سپرده شهرداري صدرا باشد

4-    مبلغ خريد اوراق مناقصه 1،500،000 ريال به حساب  100805891412 نزد بانك شهر  .

5-    سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتي كه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداري ضبط خواهد شد.

6-     هزينه درج آگهي نوبت اول و دوم بر عهده برنده مناقصه مي باشد.

7-    شهرداري در رد يا قبول يك يا كليه پيشنهادات مختار خواهد بود.- ساير شرايط و جزئيات در اسناد مناقصه مندرج است.

8-     تاريخ انتشار مناقصه درسامانه تداركات الكترونيكي دولت تاريخ  19 / 04 / 1400 مي باشد .

9- آخرين زمان مهلت دريافت اسناد مناقصه از سايت  تا ساعت 10 صبح روز شنبه  مورخ 26 / 04 / 1400 

10- آخرين زمان مهلت ارائه پيشنهادات و ثبت اسناد و مدارك در سامانه تا ساعت10 صبح روز سه شنبه مورخ  05 /05 /1400

11-  زمان بازگشايي پاكت ها : ساعت12 ظهرروز سه شنبه مورخ 05 /05 /1400

متقاضيان مي بايست مادرك مربوط به پاكتهاي الف – ب –  ج  در سامانه بارگذاري نمايند از دريافت حضوري پاكات طبق قانون، شهرداري معذور مي باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاري در سايت (پاكت الف) به صورت فيزيكي تا ساعت 11 صبح مورخ 05 /05 / 1400 در پاكت سربسته و با درج كامل  مشخصات شركت و شماره تماس به واحد حراست شهرداري صدرا به آدرس زير  تحويل نمايند.

آدرس : استان فارس – شهر صدرا – بلوار پاسداران ساختمان مركزي شهرداري صدرا - كد پستي  7199433869  /  شماره تماس  واحد قراردادها    36410334-071

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه :مركز تماس : 41934 - 021دفتر ثبت نام: 88969737 و 85193768

 

                                                                                                                                 بهزاد پرنیان                  

                                                                                                                                شهردار صدرا

 

از   0   رای
0



   نظرات


دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.