آگهی مناقصه خرید دو دستگاه مینی بیل مورد نیاز شهرداری صدرا


    
تعداد بازدید: 562
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1404/1/10

نوبت اول: 17/01/1404

نوبت دوم: 24/01/1404

شهرداري صدرا در نظر دارد نسبت به برگزاري مناقصه با موضوع "خرید دو دستگاه مینی بیل چرخ لاستیکی مورد نیاز شهرداری صدرا"، طبق مشخصات قيد شده در اسناد مناقصه، از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت اقدام نمايد.كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها از طريق درگاه سامانه الكترونيكي دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

1- مبلغ براورد اوليه : 90.000.000.000 ريال

2- تامين اعتبار از منابع داخلي و در قالب تهاتر با اموال منقول و غیرمنقول شهرداری خواهد بود. پرداخت به صورت نقد و غیرنقد خواهد بود.

3- مبلغ تضمين شركت در مناقصه مبلغ 4.500.000.000 ريال مي باشد كه به صورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار حداقل 3 ماهه و يا فيش واريز نقدي به حساب 100830670088 نزد بانك شهر در شعبه صدرا به نام سپرده شهرداري صدرا باشد.

4- مبلغ خريد اسناد مناقصه مبلغ 3.400.000 ريال به حساب 100805891412 نزد بانك شهر و بارگذاری تصویر آن به همراه اسناد پاکت ب مي باشد.

5- سپرده نفرات اول و دوم در صورتي كه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداري صدرا ضبط خواهد شد.

6- هزينه درج آگهي نوبت اول و دوم بر عهده برنده مناقصه مي باشد.

7- شهرداري در رد يا قبول پيشنهادات مختار خواهد بود.

8- ساير شرايط و جزئيات در اسناد مناقصه مندرج است.

9- تاريخ انتشار مناقصه در سامانه تداركات الكترونيكي دولت از ساعت 10 صبح مورخ 17/01/1404 می باشد.

10- آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه از سايت ساعت 11 مورخ 24/01/1404 مي باشد .

11- آخرين مهلت ارائه پيشنهادات و ثبت اسناد و مدارك در سامانه تا ساعت 12 مورخ 06/02/1404 مي باشد .

12- زمان بازگشايي پاكت ها در ساعت 14 مورخ 06/02/1404 مي باشد .

متقاضيان مي بايست مدارك پاكت هاي الف- ب-ج در سامانه بارگذاري نمايند شهرداري از دريافت حضوري پاكات طبق قانون معذور مي باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاري در سايت ستاد (پاكت الف) به صورت فيزيكي تا ساعت 12 مورخ 06/02/1404 در پاكت سربسته و بادرج كامل مشخصات شركت و شماره تماس به واحد دبيرخانه مركزي شهرداري صدرا به آدرس زير تحويل نمايند. آدرس: استان فارس- شهر صدرا- بلوار پاسداران ساختمان مركزي شهرداري صدرا كدپستي:7199433869 شماره تماس واحد امور قراردادها: 36417818-071 و اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه: مركز تماس 41924-021 دفتر ثبت نام 88969737-85193768

                                                                                                                        مجتبی پارسایی

                                                                                                                 شهردار صدرا

 

 

 

 

از   0   رای
0



   نظرات


دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
آخرین خبـرها
شهردار صدرا خبر داد: کاهش اختلاف نظر شهرداری و شرکت عمر ...
آگهی تجدید مزایده اجاره غرفه میوه و تره بار میدان امام ...
بهبود خدمات حمل و نقل عمومی در شهر صدرا با راه اندازی س ...
شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا در پیامی ۱۷ ...
آگهی تجدید مناقصه خرید دیزل ژنراتور جهت تامین برق شهردا ...
آگهی مناقصه بکارگیری ماشین آلات راهسازی عمرانی و خدماتی ...
با اعلام نتایج جشنواره شهید رجایی، مجتبی پارسایی به عنو ...
استاندار فارس بیان کرد؛ از سال گذشته تا کنون اقدامات ان ...
پیام تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی صدرا در پی ...
نمایندگی 3453 بیمه ما
آگهی تجدید مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) دو ...
پیام قدردانی شهردار ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر صدر ...
تشکیل جلسه اضطراری در شورای اسلامی شهر صدرا با حضور شهر ...
پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی صدرا به من ...
برگزاری مراسم عزاداری در شب شهادت امام رضا(ع) در جوار ی ...