مسئول بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری صدرا خبر داد: هوشمند سازیء و راه اندازی سامانه جدید ۱۳۷
دوشنبه 29 بهمن 1403
تعداد بازدید: 199
دسته بندی : عمومی
تاریخ درج خبر : 1403/11/29
به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا ، لطفعلی اقبالی مسئول بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری صدرا ، از آغاز بکار سرویس سامانه صدرا من (سامانه ۱۳۷) در شهر صدرا با مساعدت و پیگیری دکتر مجتبی پارسایی شهردار شهر صدرا خبر داد : این سامانه شامل خدمات بسیاری نظیر رسیدگی به مشکلات حوزه های خدمات شهری، عمران، ساخت و ساز غیرمجاز، آتش نشانی، رفع سد معبر، سازمان حمل و نقل، فضای سبز و ...... است که شهروندان بدون مراجعه به شهرداری می توانند با نصب نرم افزار مربوطه از این خدمات بهره مند شوند. وی افزود: هدف از طراحی و اجرای این طرح مهم و کاربردی شفاف سازی در ارائه خدمات شهرداری در حوزه های مختلف است و به جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شهروندان در انعکاس مشکلات و درخواستها و همچنین تسریع بخشیدن به رسیدگی امور تا حصول نتیجه و نیز اطلاع یافتن شهروندان از روند پیگری درخواست ها از دیگر اهداف اجرای این طرح جامع و کاربردی است . اقبالی خاطر نشان کرد: شهروندان با نصب این نرم افزار می توانند بصورت مستقیم بر امور شهر نظارت کرده و مدیریت شهری را در پیشرفت و توسعه شهر یاری کنند همچنین یکی دیگر از محاسن نصب این طرح میتوان به برخط بودن آن اشاره کرد که این امر موجب تسریع در ثبت موارد و رسیدگی به امور خواهد بود همچنین سامانه مذکور دارای قابلیت ضبط مکالمات و درخواست های شهروندان حتی بدون حضور کاربران سامانه و ارسال کد رهگیری بصورت پیامک و پیگیری مراحل درخواست تا حصول نتیجه می باشد. پیش از این سامانه 137 فقط بصورت تلفنی توسط کاربران قابلیت دریافت و رسیدگی داشت که با راه اندازی و بهره برداری از سامانه جدید 137 شهروندان می توانند با استفاده یکی از روش های زیر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند : 1. تماس با شماره 137 ( از طریق تلفن ثابت یا گوشی همراه ) در شهر صدرا 2. مراجعه به وب سایت سامانه 137 شهرداری صدرا به آدرس https://137.shahrdari-sadra.ir 3. مراجعه به وب سایت شهرداری صدرا به آدرس https://shahrdari-sadra.irو انتخاب گزینه سامانه 137 4. نصب اپلیکیشن موبایلی سامانه 137 صدرا من از طریق لینک https://137.shahrdari-sadra.ir و ثبت پیام از طریق گوشی های همراه همچنین اقبالی مسئول بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از راه اندازی سامانه های 125 ، بازرسی و حراست در آینده ای نزدیک خبر داد. 
|
|
-