مسئول بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری صدرا خبر داد: هوشمند سازیء و راه اندازی سامانه جدید ۱۳۷


    
تعداد بازدید: 199
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1403/11/29

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا ، لطفعلی اقبالی مسئول بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری صدرا ، از آغاز بکار سرویس سامانه صدرا من (سامانه ۱۳۷) در شهر صدرا با مساعدت و پیگیری دکتر مجتبی پارسایی شهردار شهر صدرا خبر داد : این سامانه شامل خدمات بسیاری نظیر رسیدگی به مشکلات حوزه های خدمات شهری، عمران، ساخت و ساز غیرمجاز، آتش نشانی، رفع سد معبر، سازمان حمل و نقل، فضای سبز و ...... است که شهروندان بدون مراجعه به شهرداری می توانند با نصب نرم افزار مربوطه از این خدمات بهره مند شوند.

وی افزود: هدف از طراحی و اجرای این طرح مهم و کاربردی شفاف سازی در ارائه خدمات شهرداری در حوزه های مختلف است و به جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه شهروندان در انعکاس مشکلات و درخواست‌ها و همچنین تسریع بخشیدن به رسیدگی امور تا حصول نتیجه و نیز اطلاع یافتن شهروندان از روند پیگری درخواست ها از دیگر اهداف اجرای این طرح جامع و کاربردی است .

اقبالی خاطر نشان کرد: شهروندان با نصب این نرم افزار می توانند بصورت مستقیم بر امور شهر نظارت کرده و مدیریت شهری را در پیشرفت و توسعه شهر یاری کنند همچنین یکی دیگر از محاسن نصب این طرح می‌توان به برخط بودن آن اشاره کرد که این امر موجب تسریع در ثبت موارد و رسیدگی به امور خواهد بود همچنین سامانه مذکور دارای قابلیت ضبط مکالمات و درخواست های شهروندان حتی بدون حضور کاربران سامانه و ارسال کد رهگیری بصورت پیامک و پیگیری مراحل درخواست تا حصول نتیجه می باشد.

پیش از این سامانه 137 فقط بصورت تلفنی توسط کاربران قابلیت دریافت و رسیدگی داشت که با راه اندازی و بهره برداری از سامانه جدید 137 شهروندان می توانند با استفاده یکی از روش های زیر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند :

1. تماس با شماره 137 ( از طریق تلفن ثابت یا گوشی همراه ) در شهر صدرا

2. مراجعه به وب سایت سامانه 137 شهرداری صدرا به آدرس https://137.shahrdari-sadra.ir

3. مراجعه به وب سایت شهرداری صدرا به آدرس https://shahrdari-sadra.irو انتخاب گزینه سامانه 137

4. نصب اپلیکیشن موبایلی سامانه 137 صدرا من از طریق لینک https://137.shahrdari-sadra.ir و ثبت پیام از طریق گوشی های همراه

همچنین اقبالی مسئول بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از راه اندازی سامانه های 125 ، بازرسی و حراست در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

 

 

 

از   1   رای
10



   نظرات


دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.