آگهی تجدید مناقصه انجام بیمه تکمیلی درمان پرسنل شهرداری صدرا 67-1403
تاریخ درج: 1403/8/16
تاریخ شروع دریافت سند:

1403/8/14

تاریخ پایان دریافت سند:

1403/8/20

مهلت تحویل پیشنهاد:

1403/8/30

زمان گشایش پاکت ها:

1403/8/30



آگهی تجدید مناقصه انجام بیمه تکمیلی درمان پرسنل شهرداری صدرا 67-1403

نوبت اول:  14 /08 /1403

نوبت دوم:  20 /08 /1403

شهرداری صدرا در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه با موضوع "انجام بیمه تکمیلی درمان پرسنل شهرداری صدرا"، طبق مشخصات قید شده در اسناد مناقصه، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

1-   مبلغ براورد اولیه : 40.000.000.000 ریال

2-  تامین  اعتبار از منابع  داخلی می باشد.

3- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه مبلغ  2.000.000.000 ریال می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار حداقل 3 ماهه و یا فیش واریز نقدی به حساب 100830670088 نزد بانک شهر در شعبه صدرا به نام سپرده شهرداری صدرا باشد.

4- مبلغ خرید اسناد مناقصه مبلغ  3.400.000 ریال به حساب 100805891412 نزد بانک شهر و بارگذاری تصویر فیش به همراه اسناد پاکت ب می باشد.

5- سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتی که حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداری صدرا ضبط خواهد شد.

6- هزینه درج آگهی نوبت اول و دوم  بر عهده برنده مناقصه می باشد.

7- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار خواهد بود.

8- سایر شرایط و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است.

9- تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از ساعت 10 صبح مورخ   14 /08 /1403  می باشد.

10-  آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت ساعت 11 مورخ  20 /08 /1403  می باشد .

11-  آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه تا ساعت 12 مورخ 30 /08 /1403  می باشد .

12- زمان بازگشایی پاکت ها در ساعت 13 مورخ  30 /08 /1403  می باشد .

متقاضیان می بایست مدارک پاکت های الف- ب-ج در سامانه بارگذاری نمایند شهرداری از دریافت حضوری پاکات طبق قانون معذور می باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاری در سایت ستاد (پاکت الف) به صورت فیزیکی تا ساعت 12 مورخ 30 /08 /1403  در پاکت سربسته و بادرج کامل مشخصات شرکت و شماره تماس به واحد دبیرخانه مرکزی شهرداری صدرا به آدرس زیر تحویل نمایند. آدرس: استان فارس- شهر صدرا- بلوار پاسداران ساختمان مرکزی شهرداری صدرا کدپستی:7199433869 شماره تماس واحد امور قراردادها: 36417818-071 و اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس 41924-021 دفتر ثبت نام 88969737-85193768

                                                                                                       مجتبی پارسایی

                                                                                                                                                          شهردار صدرا