آگهی تجدید مناقصه عملیات پیاده روسازی فاز یک و دو شهر صدرا 66-1403
تاریخ درج: 1403/8/16
تاریخ شروع دریافت سند:

1403/8/15

تاریخ پایان دریافت سند:

1403/8/22

مهلت تحویل پیشنهاد:

1403/9/3

زمان گشایش پاکت ها:

1403/9/3



آگهی تجدید مناقصه عملیات پیاده روسازی فاز یک و دو شهر صدرا 66-1403

نوبت اول:  15 /08 /1403

نوبت دوم:  22 /08 /1403

شهرداری صدرا در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه با موضوع "عملیات پیاده روسازی فاز یک و دو شهر صدرا"، طبق مشخصات قید شده در اسناد مناقصه، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

1-   مبلغ براورد اولیه : 191.396.181.403 ریال

2-  تامین  اعتبار از منابع  داخلی می باشد.

3- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه مبلغ  9.570.000.000 ریال می باشد که به صورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار حداقل 3 ماهه و یا فیش واریز نقدی به حساب 100830670088 نزد بانک شهر در شعبه صدرا به نام سپرده شهرداری صدرا باشد.

4- مبلغ خرید اسناد مناقصه مبلغ  3.400.000 ریال به حساب 100805891412 نزد بانک شهر و بارگذاری تصویر فیش به همراه اسناد پاکت ب می باشد.

5- سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتی که حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداری صدرا ضبط خواهد شد.

6- هزینه درج آگهی نوبت اول و دوم  بر عهده برنده مناقصه می باشد.

7- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار خواهد بود.

8- سایر شرایط و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است.

9- تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت از ساعت 10 صبح مورخ   15 /08 /1403  می باشد.

10-  آخرین مهلت دریافت اسناد مناقصه از سایت ساعت 11 مورخ  22 /08 /1403  می باشد .

11-  آخرین مهلت ارائه پیشنهادات و ثبت اسناد و مدارک در سامانه تا ساعت 12 مورخ    03 /09 /1403  می باشد .

12- زمان بازگشایی پاکت ها در ساعت 13 مورخ  03 /09 /1403  می باشد .

متقاضیان می بایست مدارک پاکت های الف- ب-ج در سامانه بارگذاری نمایند شهرداری از دریافت حضوری پاکات طبق قانون معذور می باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاری در سایت ستاد (پاکت الف) به صورت فیزیکی تا ساعت 12 مورخ 03 /09 /1403  در پاکت سربسته و بادرج کامل مشخصات شرکت و شماره تماس به واحد دبیرخانه مرکزی شهرداری صدرا به آدرس زیر تحویل نمایند. آدرس: استان فارس- شهر صدرا- بلوار پاسداران ساختمان مرکزی شهرداری صدرا کدپستی:7199433869 شماره تماس واحد امور قراردادها: 36417818-071 و اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس 41924-021 دفتر ثبت نام 88969737-85193768

                                                                                                                       مجتبی پارسایی

                                                                                                                                                          شهردار صدرا