آگهی تجدید مناقصه خرید اقلام برقی و مکانیکی جهت پارک خانواده شهرداری صدرا 64-1403
تاریخ درج: 1403/8/7
تاریخ شروع دریافت سند:

1403/8/5

تاریخ پایان دریافت سند:

1403/8/12

مهلت تحویل پیشنهاد:

1403/8/22

زمان گشایش پاکت ها:

1403/8/22



آگهی تجدید مناقصه خرید اقلام برقی و مکانیکی جهت پارک خانواده شهرداری صدرا 64-1403

نوبت اول:  05 /08 /1403

نوبت دوم: 12 /08 /1403

شهرداري صدرا در نظر دارد نسبت به برگزاري مناقصه با موضوع "خرید اقلام برقی و مکانیکی جهت پارک خانواده شهرداری صدرا"، طبق مشخصات قيد شده در اسناد مناقصه، از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت اقدام نمايد.كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها از طريق درگاه سامانه الكترونيكي دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند.

1-   مبلغ براورد اوليه : 48.698.977.700 ريال

2-  تامين  اعتبار از منابع  داخلي مي باشد.

3- مبلغ تضمين شركت در مناقصه مبلغ  2.435.000.000 ريال مي باشد كه به صورت ضمانت نامه بانكي با اعتبار حداقل 3 ماهه و يا فيش واريز نقدي به حساب 100830670088 نزد بانك شهر در شعبه صدرا به نام سپرده شهرداري صدرا باشد.

4- مبلغ خريد اسناد مناقصه مبلغ  3.400.000 ريال به حساب 100805891412 نزد بانك شهر و بارگذاری تصویر آن به همراه اسناد پاکت ب مي باشد.

5- سپرده نفرات اول، دوم و سوم در صورتي كه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به نفع شهرداري صدرا ضبط خواهد شد. 

6- هزينه درج آگهي نوبت اول و دوم  بر عهده برنده مناقصه مي باشد. 

7- شهرداري در رد يا قبول پيشنهادات مختار خواهد بود.

8- ساير شرايط و جزئيات در اسناد مناقصه مندرج است. 

9- تاريخ انتشار مناقصه در سامانه تداركات الكترونيكي دولت از ساعت 10 صبح مورخ   05 /08 /1403می باشد.

10-  آخرين مهلت دريافت اسناد مناقصه از سايت ساعت 11 مورخ  12 /08 /1403 مي باشد .

11-  آخرين مهلت ارائه پيشنهادات و ثبت اسناد و مدارك در سامانه تا ساعت 12 مورخ    22  /08 /1403  مي باشد .

12- زمان بازگشايي پاكت ها در ساعت 13 مورخ  22  /08 /1403  مي باشد .

متقاضيان مي بايست مدارك پاكت هاي الف- ب-ج در سامانه بارگذاري نمايند شهرداري از دريافت حضوري پاكات طبق قانون معذور مي باشد و فقط اصل ضمانت نامه را پس از بارگذاري در سايت ستاد (پاكت الف) به صورت فيزيكي تا ساعت 12 مورخ  22  /08 /1403  در پاكت سربسته و بادرج كامل مشخصات شركت و شماره تماس به واحد دبيرخانه مركزي شهرداري صدرا به آدرس زير تحويل نمايند. آدرس: استان فارس- شهر صدرا- بلوار پاسداران ساختمان مركزي شهرداري صدرا كدپستي:7199433869 شماره تماس واحد امور قراردادها: 36417818-071 و اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضويت در سامانه: مركز تماس 41924-021 دفتر ثبت نام 88969737-85193768

 

                                                                                                                        مجتبی پارسایی

                                                                                                                                شهردار صدرا